لبه چسبان

مرجع تخصصی خرید، فروش و تعمیرات و نگهداری دستگاه لبه چسبان

لبه چسبان

مرجع تخصصی خرید، فروش و تعمیرات و نگهداری دستگاه لبه چسبان

دستگاه لبه چسبان کاوا چوب

دستگاه لبه چسبان کاوا چوب در کلاس لبه چسبانهای صنعتی و اتوماتیک از ۴ تا ۷ ایستگاه یا فول قرار می گیرند. این ماشین های لبه چسبان با توجه به کیفیت در انتخاب قطعات به کار رفته و همچنین تنوع بسیار عالی در انتخاب عملکرد آنها بسیار محبوب و کارآمد می باشند. این دسته از ماشین آلات ارزشمند آسیایی کاوا چوب در برابر سایر ماشین آلات موجود در بازار فعلی به لحاظ کیفیت در کلاس بالاتری قرار می گیرد و گاها دارای قیمت های بسیار مناسب تری نیز می باشد. این ماشین آلات دارای شاسی بسیار محکم و قطعات بسیار با کیفیت می باشد.


ویژگیها و مزایای دستگاه های لبه چسبان کاوا چوب

  • بزرگ بودن کفشک های جلوبرنده کار و نداشتن درز بین کفشک ها
  • PLC بودن سیستم الکتریکی دستگاه و نداشتن میکرو سوئیچ که حاصل آن خرابی های بسیار کمتر دستگاه می باشد و عیب یابی دستگاه بسیار راحت تر انجام میشود.
  • مترخوان دستگاه از طریق PLC طول قطعات را میخواند و جهت امور خدماتی بسیار کاربردی است.
  • تنظیمات بسیار راحت برای فرز ها و پیش فرز
  • تنظیمات بسیار ساده برای تعویض ضخامت قطعه کار نسبت
  • تنظیمات بسیار ساده برای تعویض ضخامت نوار لبه نسبت به سایر لبه چسبانها



مدل های مختلف دستگاه لبه چسبان کاوا چوب

مشخصات اولیه و مقایسه اجمالی آنها

مدل KW 1113 :

دستگاه pvc یا لبه چسبان کاوا چوب مدل KW 1113 یک دستگاه لبه چسبان ۴ ایستگاه صنعتی است. قیمت دستگاه لبه چسبان ۴ ایستگاه کاوا چوب مدل KW 1113 با توجه به کیفیت و عملکرد این ماشین و همچنین لیست قیمت دستگاه لبه چسبان های مشابه موجود در بازار بسیار متعادل و مقرون به صرفه خواهد بود. این دستگاه لبه چسبان ابتدا لبه قطعه کار را به خوبی گرم می کند. این خاصیت در زمستان ها و مناطق سرد سیر بسیار کارآمد خواهد بود. سپس عملیات چسب زنی با کیفیت و دقت بسیار خوبی انجام می شود. در مرحله بعد اره سر و ته زن این دستگاه به خوبی سر و ته نوار لبه را با دقت بالایی قطع می کند و در نهایت فرز بالا و پایین لبه نوار را به خوبی پرداخت خواهد کرد.

مدل KW 1114 :

دستگاه pvc یا دستگاه لبه چسبان کاوا چوب مدل KW 1114 یک دستگاه لبه چسبان ۵ ایستگاه صنعتی است. قیمت دستگاه لبه چسبان ۵ ایستگاه کاوا چوب مدل KW 1114 با توجه به کیفیت و عملکرد این ماشین و همچنین لیست قیمت دستگاه لبه چسبان های مشابه موجود در بازار بسیار متعادل و مقرون به صرفه خواهد بود. این دستگاه لبه چسبان ابتدا لبه قطعه کار را به خوبی گرم می کند. این خاصیت در زمستان ها و مناطق سرد سیر بسیار کارآمد خواهد بود. سپس عملیات چسب زنی با کیفیت و دقت بسیار خوبی انجام می شود. در مرحله بعد اره سر و ته زن این دستگاه به خوبی سر و ته نوار لبه را با دقت بالایی قطع می کند و در نهایت فرز بالا و پایین لبه نوار را به خوبی پرداخت خواهد کرد.

مدل KW 1115 :

دستگاه pvc یا دستگاه لبه چسبان کاوا چوب مدل KW 1115 یک دستگاه لبه چسبان صنعتی و اتوماتیک ۶ ایستگاه صنعتی است. قیمت دستگاه لبه چسبان ۶ ایستگاه کاوا چوب مدل KW 1115 با توجه به کیفیت و عملکرد این ماشین و همچنین لیست قیمت دستگاه لبه چسبان های مشابه موجود در بازار بسیار متعادل و مقرون به صرفه خواهد بود. این دستگاه ارزشمند و سود ده و بسیار کاربرپسند کمترین هزینه نگهداری را خواهد داشت و یک سرمایه و پشتوانه مالی کاملا مطمئنی برای کارگاه شما خواهد بود.

مدل KW 1126 :

دستگاه pvc یا دستگاه لبه چسبان کاوا چوب مدل KW 1126 یک دستگاه لبه چسبان صنعتی و اتوماتیک ۶ ایستگاه صنعتی است. قیمت دستگاه لبه چسبان ۶ ایستگاه پیش فرز دار کاوا چوب مدل KW 1126 با توجه به کیفیت و عملکرد این ماشین و همچنین لیست قیمت دستگاه لبه چسبان های مشابه موجود در بازار بسیار متعادل و مقرون به صرفه خواهد بود. این دستگاه ارزشمند و سود ده و بسیار کاربرپسند و ایده آل برای واحد های خدماتی با حجم کاری بالا می باشد. این دستگاه کمترین هزینه نگهداری را خواهد داشت و یک سرمایه و پشتوانه مالی کاملا مطمئنی برای کارگاه شما خواهد بود.

مدل KW 1136 :

دستگاه pvc یا دستگاه لبه چسبان کاوا چوب مدل KW 1136 یک دستگاه لبه چسبان صنعتی و اتوماتیک ۷ ایستگاه است. قیمت دستگاه لبه چسبان ۷ ایستگاه پیش فرز دار کاوا چوب مدل KW 1136 با توجه به کیفیت و عملکرد این ماشین و همچنین لیست قیمت دستگاه لبه چسبان های مشابه موجود در بازار بسیار متعادل و مقرون به صرفه خواهد بود. این دستگاه ارزشمند و سود ده و بسیار کاربرپسند و ایده آل برای واحد های خدماتی با حجم کاری بالا می باشد. این دستگاه کمترین هزینه نگهداری را خواهد داشت و یک سرمایه و پشتوانه مالی کاملا مطمئنی برای کارگاه شما خواهد بود.

مدل KW 1147 :

دستگاه pvc یا دستگاه لبه چسبان کاوا چوب مدل KW 1147 یک دستگاه لبه چسبان صنعتی و اتوماتیک ۷ ایستگاه است. قیمت دستگاه لبه چسبان بسیار عالی و مناسب است. این دستگاه یک لبه چسبان ۷ ایستگاه پیش فرز و کرنر دار است . با توجه به کیفیت و عملکرد این ماشین و همچنین مقایسه ای با لیست قیمت دستگاه لبه چسبان های مشابه موجود در بازار بسیار متعادل و مقرون به صرفه خواهد بود. این دستگاه ارزشمند و سود ده و بسیار کاربرپسند و ایده آل برای واحد های خدماتی و کارخانه جات با حجم کاری بالا می باشد. این دستگاه کمترین هزینه نگهداری را خواهد داشت و یک سرمایه و پشتوانه مالی کاملا مطمئنی برای واحد صنعتی شما خواهد بود.

مدل KW 1105:

دستگاه pvc یا دستگاه لبه چسبان کاوا چوب مدل KW 1105 یک دستگاه لبه چسبان صنعتی و اتوماتیک ۶ ایستگاه صنعتی است. قیمت لبه چسبان ۶ ایستگاه پیش فرز دار کاوا چوب مدل KW 1105 با توجه به کیفیت و عملکرد این ماشین و همچنین لیست قیمت دستگاه لبه چسبان های مشابه موجود در بازار بسیار متعادل و مقرون به صرفه خواهد بود. این دستگاه ارزشمند و سود ده و بسیار کاربرپسند و ایده آل برای واحد های صنعتی با حجم کاری بالا می باشد. این دستگاه کمترین هزینه نگهداری را خواهد داشت و یک سرمایه و پشتوانه مالی کاملا مطمئنی برای کارگاه شما خواهد بود.

قیمت دستگاه لبه چسبان کاوا:

قیمت این دسته از لبه چسبانها ی کاوا با توجه به نرخ ارز محاسبه خواهد شد.




منبع وبسایت ARIO